Veelgestelde vragen

Hoe laat kan ik inchecken?

Inchecken is bij ons mogelijk vanaf 14:00u op de dag van aankomst. Wilt u eerder inchecken? Wanneer de kamer eerder beschikbaar is, dan is dit bij Hotel De Achterhoek geen probleem. Neemt u daarvoor even contact met ons op.

 

Hoe laat moet ik uitchecken?

Op de dag van vertrek moet u uw kamer uiterlijk om 10.30 uur verlaten hebben. Wilt u langer van de kamer gebruik maken? Dat kan, door een extra nacht bij te boeken, indien beschikbaar.

 

Heeft het een eigen parkeerplaats en wat zijn hiervoor de kosten?

Er is voldoende gratis parkeergelegenheid bij ons hotel en wanneer u met het openbaar vervoer komt, stapt u bij ons voor de deur uit de bus!

 

Wat moet ik doen om mijn reservering te wijzigen of te annuleren?

Voor een wijziging of annulering van uw reservering kunt u het beste even contact met ons opnemen, telefonisch of via e-mail. Houdt uw reserveringsnummer bij de hand.

 

Zijn de prijzen per persoon of per kamer?

De prijzen zijn per kamer excl. toeristenbelasting en beschikken over één tweepersoonsbed. Wilt u met meer personen en/of kinderen op één kamer? Neemt u dan contact met ons op.

 

Zijn huisdieren toegestaan in het hotel?

Huisdieren zijn helaas niet toegestaan in ons hotel.

 

Wat zijn de reserveringsvoorwaarden?

Op al onze offertes, aanbiedingen, te sluiten en gesloten overeenkomsten -hoe ook genaamd- zijn onze algemene voorwaarden van toepassing die u bijgaand aantreft. U hebt met het boeken akkoord gegeven op de inhoud hiervan. Deze voorwaarden zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 62323504. De voorwaarden kunt u ook lezen op de website.

 

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Bij annulering tot 3 dagen vóór de aankomstdatum worden geen kosten in rekening gebracht. Bij annulering daarna, bij een ‘niet-restitueerbare’ reservering of indien u niet komt opdagen (no-show) wordt het volledige bedrag van de reservering in rekening gebracht.

 

Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?

Mocht u niet tevreden zijn geweest over ons hotel, wat wij natuurlijk niet hopen maar wel graag horen, wilt u dan zo vriendelijk zijn om contact met ons op te nemen? Zo kunnen wij onze dienstverlening verbeteren en u hopelijk in de toekomst nogmaals begroeten.